טיולי ג’יפים בטורקיה

טיולי ג’יפים בטורקיה הינם במעגל השלישי והרחוק יותר של טיולי החברה.
תורכיה מתאפיינת בהיסטוריה עשירה במיוחד, לצד מגוון נופים רב של הרים גבוהים, מישורי ענק וחופי פרא טבעיים. טורקיה עשירה במים צלולים, נחלי איתן החותרים דרכם בקניונים עמוקים, אגמים ויערות רבים.
לצד כל זאת, טורקיה הינה ארץ בה המסורתי והמודרני נפגשים ויוצרים תמהיל מעניין ומגוון של תרבות וחיי יום יום הבאים לידי ביטוי באווירה רוחשת ועשירה. שילטונה הממושך על חלק גדול מהעולם הישן במשך מאות שנים, הביא להחדרת אלמנטים של תרבות ממקורות רבים המעשיר את הביקור בארץ רחבת ידים זו.
טיולי ג’יפים בטורקיה מרוכזים בשני אזורים שונים. טיולים קצרים יותר המבוססים על טיסות צרטר לאזור אנטליה, וטיול ארוך יותר המשלב את אזור אנטליה ומרכז טורקיה באזור קפדוקיה.
מסלולי טיולי ג’יפים בטורקיה הותאמו למאפייני הטיולים הרצויים לנו תוך שימת דגש לייחודו של כל איזור ואיזור. הטיולים בעיקרם הם טיולים גיאוגרפים, כך שהגעה באמצעות ג’יפים לאתרי הטיול הינה העיקר – וזאת תוך שילוב של ביקור באתרים מרכזיים לצד אתרי שטח ההמחיבים שימוש של ג’יפים. להלן מספר דגשים ברמת הארץ – טורקיה:

טיולי ג’יפים בטורקיה – טיול ג’יפים בנהיגה עצמית על רכבים מושכרים, רכב חברה וצוות מלווה על ג’יפ ליוי, מכשירי קשר בכל רכב.

רמת קושי טכני, בינוני, דרושה מעט מיומנות בנהיגת שטח.

טיול כולל ליווי והדרכה של מדריך ישראלי.

טיולי ג'יפים בטורקיה